May 5

Ուսումնառության 5 տարիներ

Ես մեր դպրոցում եղել եմ արաջաին դասարանից։

Ես չեմ մոռանա իմ ընգերներիս մայրենին,մաթեմը, անգլերենը,բնագիտուտյունը,անգլերենը ,ռուսերենը, մարմնա, մարզությունը, որովհետև նրանք իմ համար շատ կարևոր է ,որ իմանամ իմ լեզուն սովորել գումարել և այլն և ես իհարկե չեմ մոռանա ընկերներիս, որովհետև նրանք ինձ ոգնում են։

Դպրոցից հետո ես կտանեմ իմ հետ դասը,երգերը,ուրախությունը,հոգնությունը և աշխատասերությունը։

Ես խորուդ կտայի երորդ դասարանցիներին, որ շատ լավ դասերը սովորեն և նրանց սպասում է հինգերորդ և չորորդ դասարաներում շատ դասեր, երգեր և շատ հտաքրքիր բաներ։

Ես իմ արաջին ծարը տնկել եմ 2023 թվականում ընկեր Շուշանի հետ։



Հարությունը շատ ակտվ և հտաքրքիր գործունեություն ունի դպրոցում տարբեր հտաքրքրություներ և այդ ամենը նա ամնում է բարձր տրամադրությամբ։


Posted May 5, 2024 by harutmkrtchyan in category Մայրենիյի ստուգատես

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*