May 22

Երորդ ուսունակզն շրջանի մաթեմատիկայի ինքնաստուգում

  • Բլոգում տեղադրիր մաթեմատիկա բաժնի հղումը:

այո

  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։

այո

  • Ինչպե՞ս ես կատարում մաթեմատիկայի առաջադրանքերը, ընտրիր պատասխաններից մեկը՝ /կատարում եմ ինքնուրույն, կատարում եմ ծնողներիս օգնությամբ, մի մասը կատարում եմ դպրոցում, իսկ մյուս մասը՝ տանը, ձեր պատասխանը/

կատարում եմ ինքնուրույն և կատարում եմ ծնողներիս օգնությամբ,

  • Նշել մաթեմատիկայի ֆլեշմոբների մասնակցության մասի։ Մասնակցության դեպքում նշել, թե մեծամասամբ ո՞ր մակարդակի ֆլեշմոբին եք մասնակցում։ Ֆլեշմոբի առաջադրանքները ո՞ւմ հետ եք սիրում քննարկել։

Ես կատարում եմ բոլոր ֆլեշմոբները իմ մայրիկիս հետ։

  • Մասնակցե՞լ եք 1-ին և 3-րդ ուսումնական շրջանի բոլոր մաթեմատիկական նախագծերին։ Տեղադրեք նախագծերի արդյունքների հղումները։
  • Մասնակցե՞լ ես «Կոտորակները կենցաղում» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։

ունեմ

այո

այո

Այո

այո

այո

այո

այո

այո

այո

այո

այո

  • Կատարե՞լ ես մաթեմատիկայի ինքնաստուգումը։ Տեղադրիր արդյունքի հղումը։

լավ

  • Նշել, թե ո՞ր նախագիծն է ամենից շատ դուր եկել և ինչու։

Կոտորակները կենցաղում

Իմ հայար Կոտորակները կենցաղում շատ դուր էր եկել, որովհետև շատ հավես էր։

  • Մաթեմատիկայից ստացած գիտելիքները կկարողանաք օգտագործել առօրյայում և շրջապատում։ Մի քանի օրինակով ներկայացրեք։

Այո ես կարուղանալու եմ օգտագործել օրինակ հասկանամ ինչքան եմ վազել կամ ուտելիք սարքելու համար։

  • Սիրո՞ւմ եք մասնակցել մաթեմատիկայի գործանական պարապմունքներին և ինչո՞ւ։

Այո, որովհետև նրանք հավես են։

  • Ի՞նչ նոր ծրագրեր ես սովորել մաթեմատիկայի դասերին։

Quzzy, geogebra և այտքանը։

  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի ամենամսյա հաշվետվությունները:

այո

  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի 1-ին շրջանի հաշվետվության հղումը:

այո

  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի փետրվար ամսվա հաշվետվության հղումը:

այո

  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի մարտ ամսվա հաշվետվության հղումը:

այո

  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի մայիս ամսվա հաշվետվության հղումը:

այո

  • 1-ից 10 միավորային համակարգով գնահատիր 1-ին և 3-րդ ուսումնական շրջանում կատարածդ աշխատանքը:

8


Posted May 22, 2024 by harutmkrtchyan in category Մաթեմատիկա

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*