May 12

Ելք ստուգատես 4

  • Ա․ Թվարկիր, թե ինչ գրքեր ես կարդացել
  • «Հին Հունաստանի լեգենդներ և առասպելներ»
  • «Հեքիաթներ հեռախոսով»
  • «ՈՒշացած խոստովանություն»
  • «Հոբիտ»
  • «Հեքիաթներ»

  • Բ․ Ովքե՞ր են կարդացածդ գրքերի հեղինակները
  • Նիկոլայ Կուն
  • Ջաննի Ռոդարի
  • Վախթանգ Անանյան
  • Ռուել Տոլկին
  • Գրիմ եղբայրներ

  • Գ․ Ինչե՞ր ես սովորել կարդացածդ գրքերից
  • Ես սովորել եմ իմ կարդացախ գրքերից, որ պետք է ուրախ լինել, ոչ մեկին չխաբել, պետք չի հանձնվել։
    Դ․ Քեզ ամենից շատ դուր եկած գիրքը համառոտ ներկայացրու

Իմ ամենա սիրած գիրքը Ջաննի Ռոդարի «Հեքյաթները հերախոսով» գիրքն է ։ Հեքիաթները շատ հետաքրքիր են, Ջաննի Ռոդարին գրում է շատ հտաքրքիր և ծիծաղելի և երբ կարդում ես նրա հեքիաթները, կարող ես պատկերացնել քո գլխում այդ պատմությունը, պատկերացնես հերոսներին։ Կարող ես ինքդ վերջավորությունը մտածես, նոր արկածներ հնարես հերոսների համար

ինձ շատ են դուր գալիս Ջաննի Ռոդարիի հեքյաթները։


Posted May 12, 2023 by harutmkrtchyan in category Մայրենի, Մայրենիյի ստուգատես

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*