May 21

Բնագիտության հաշվետվություն

1.Բլոգում տեղադրել բնագիտության բաժնի հղումը

բնագիտություն

2.Առանձնացնել երրորդ ուսումնական շրջանի այն նախագծերը, որին մասնակցել ես, ինչ կուզենայիր ավելացնել։

Ստեղծել եմ բնագիտական խաղ

Չափում․ Չափման միավորներ

Բույսերի կառուցվածքն ու կենսագործունեությունը

Սոխը մանրադիտակի տակ

Ջուրը պետք է մաքուր լինի

3.Երրորդ ուսումնական շրջանում մեր քննարկված ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ինչ թեմաներ կուզենայիր լիներ , որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։

Ինձ շատ դուր եկավ կենդանիների և սնկերի մասին նյութերը։ Իմ համար բոլոր նյութերը հետաքրքիր էին և ոչ շատ դժվար։ Կուզեի ծովային կենդանիների մասին նյութեր անցնենք և միջատների , բզեզների մասին։

կրիաի մասին հետաքրքիր փաստեր

ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ ԲԱԶՄԱԶԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ

ՀՈՂԸ ԵՎ ԿԵՆԴԱՆԻ ՕՐԳԱՆԻԶՄՆԵՐԸ

Բակտերիաներ և սնկեր

Բույսերի կառուցվածքն ու կենսագործունեությունը

Գյուղատնտեսություն

Մարմիններ, նյութեր, մասնիկներ

Երկրի օդային հագուստը

Ճահիճներ

Դարբ

4. Գործնական պարապմունքներից որին ես մասնակցել և ինչ ես սովորել։ Ես մասնակցել եմ Տնկարանի նխագծում, մենք սովորել ենք ինչպես վարդեր աճեցնել պոչերից, մենք շատ վարդեր ենք տնկել։

5. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։

Ես բույսերի լաբորատորիաից բերել էի ալոեի տնկի, ինչպես մեզ սովորեցրել էին բնագիտության դասերին, ես նրան խնամում եմ, ջրում և հետևում։ Հիմա իմ ալոեն շատ մեծացել է և արդեն երեք փոքր ճուտիկներ ունի։ Երևի ես նրան լավ եմ խնամել։

նոր բերած ժամանակ
հիմա😊

6. Քանի ֆլեշմոբի ես մասնակցել

մասնակցել եմ երեք կամ չորս ֆլեշմոբի


Posted May 21, 2023 by harutmkrtchyan in category Բնագիտություն, Հաշվետվություն

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*